سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینک صنعتی

سینک ظرفشویی یکی از لوازم اولیه و ضروری جهت نصب در آشپزخانه به شمار می رود ، سینک ظرفشویی صنعتی مهمترین بخش از تجهیزات آشپزخانه صنعتی و به تعبیری قلب آن به حساب می آید ، از این رو انتخاب یک سینک ظرفشویی صنعتی که اموری چون شستن روزانه ظروف ، شستشوی میوه ها ، سبزی جات و مواد اولیه در آن صورت می گیرد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این اهمیت آنگاه نمود بیشتری پیدا می کند که خریدار با طیف گسترده ای از انواع مدل ، ابعاد ، کیفیت ، برند و مهمتر از همه انواع قیمت سینک ظرفشویی صنعتی مواجه می گردد.

از آنجا که شستشوی ظروف و سایر وسایل به صورت روزانه انجام می شود، این محصول (به دلیل استفاده ی مداوم) در معرض استهلاک فرسایشی شدید قرار دارد. همچنین تنوع مدل و سایز آن باعث شده که نقشی تعیین کننده در دکوراسیون آشپزخانه صنعتی داشته باشد که ممکن است برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای داشته باشد تولید کنندگان معتبر خارجی و همچنین تولید کنندگان داخلی نظیر: شرکت استیل البرز ، شرکت ناب استیل ، گروه صنعتی ناب زیست ، شرکت تجهیزگستر خاورمیانه و ........ تنوعی از سینک ظرفشویی صنعتی را با ابعاد و اندازه های مختلف ، کیفیت های متفاوت از نظر اقتصادی و ....... را داخل کشور تولید و عرضه می کنند.

 

در آشپزخانه های خانگی اینکه سینک استیل با کارایی بالاتر بهتر است یا سینک شیشه ای با نظافت آسانتر و یا سینک گرانیتی با ظاهر مدرن و جذابتر خود ، سوالاتی هستند که ذهن ها را به خود درگیر خواهند کرد. اما در آشپزخانه های صنعتی به دلیلی استفاده های مکرر و فشر کاری زیاد و همچنین وزن بیشتر ظروف در این مدل آشپزخانه های قطعا فقط باید از سینک ظرفشویی صنعتی استیل استفاده نمود تا بتواند در کنار طول عمر بالا و حفظ زیبایی آن را با مواد شوینده و ضد عفونی کننده قوی شست و شو داد تا بهداشت محیط آشپزخانه حفظ شود در کنار موارد ذکر شده ، مواردی همچون طراحی ظاهری، تک لگن ، دو لگن و یا سه لگن بودن سینک ظرفشویی و ابعاد آن از دیگر پارامترهایی هستند که خریدار می بایست در انتخاب سینک صنعتی برای مدل آشپزخانه خود به آنها توجه نماید ( در اینجا یاد آور می شویم که سینک ظرفشویی صنعتی قلب یک آشپزخانه صنعتی می باشد ) ، یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات آشپزخانه، سینک ظرفشویی در آن است که افراد زمان زیادی را با آن در هنگام آشپزی سپری می کنند. از آنجایی که با انتخاب نا درست و گاها ارزان سینک ظرفشویی ممکن است سینکی را انتخاب کنید که از مواد سمی و نا مرغوب ساخته شده که موجب بیماری های گوارشی می شود ، برخی از تجهیزات آشپزخانه مانند سینک ظرف شویی یک خرید یک باره و عمری هستند و ممکن است دیگر به فکر تعویض و خرید دوباره آن نیافتید ، پس لازم است تا در هنگام خرید اولیه بالاترین و بهترین سینک ظرفشویی صنعتی را انتخاب و خریداری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید ، ما اینجا به عنوان تولید کننده سینک ظرفشویی صنعتی در کارخانه ناب زیست تا انتخواب و خرید درست سینک ظرفشویی صنعتی برای شما در کنار شما هستیم .

سینک های ظرفشویی صنعتی ساخته شده از استنلس استیل 304 طول عمر بالایی نسبت به سینک های ظرفشویی گالوانیزه و یا فلزی دارند ، همچنین ساختار محکم ، هزینه مناسب تر و سبک بودن آن ها موجب فروش بیشتر این دسته از سینک های ظرفشویی صنعتی شده است.